NBS Nordic
Leverandør

Mogens Rasmussen A/S

Mogens Rasmussen A/S blev grundlagt i 1996 og har med næsten 30 års erfaring specialiseret sig i akustik- og klimalofter samt ind- og udvendig solafskærmning, og opererer i dag på B2B-markedet.

Virksomheden Mogens Rasmussen A/S (MRAS) har sit hovedsæde i Middelfart, og har næsten 30 års erfaring inden for branchen. Vi har talt med Peter, som er ejer og Adm. direktør i virksomheden Mogens Rasmussen A/S. Hos Mogens Rasmussen sælger de alt inden for akustiklofter, klimalofter, solafskærmning indvendigt og udvendigt, på B2B markedet til store og små projekter.

 

 

”Vi har valgt at blive kunde ved NBS, fordi vi kunne se en mulighed for at blive mere synlige og for at være til stede, og fordi det er utrolig vigtigt at være digitalt til stede samtidig med at vi kan kæde det sammen med de andre produkter, vi har ved Byggefakta | Powered by Hubexo i form af byggematerialer og projektdatabasen (SMART). – Peter Gjerløff, Adm. Direktør og ejer, Mogens Rasmussen”

Vi bruger NBS Nordic til at lægge en bred vifte af alle vores produkter ud på platformen med beskrivelser. Hen ad vejen arbejder vi på at få den udvidet yderligere, så der også er f.eks. tegninger og BIM-objekter tilgængelige derinde.

”Vi ser ikke nogen anden og bedre mulighed for at komme ud og være til stede end på NBS Nordic platformen. Det bliver gjort nemt for vores kunder, nemlig rådgiverne, hvis de skal ind og beskrive os. – Peter Gjerløff, Adm. Direktør og ejer, Mogens Rasmussen”

At være en del af platformen gør det også nemmere for os selv, da vi kan følge med i, f.eks. hvor mange visninger vi har på et produkt, eller om vi bliver brugt i beskrivelser. Så har vi mulighed for at tage det næste skridt derfra, og følge op på det ud fra den data platformen har givet os.

Det vigtigste for os som virksomhed er, at vi skal fremme vores salg. Men, det handler også om, at vi skal gøre os synlige overfor vores kunder samt gøre det nemt og enkelt for vores kunder at tilgå lige netop vores materiale.

På den måde bliver vi mere synlige i det digitale billede, som jo netop er fremtiden inden for byggeri. At blive foreskrevet i et projekt betyder ikke nødvendigvis, at man får opgaven, men det gør, at vi kommer i dialog med rådgiverne, og de øvrige bydende på et projekt.

Det er alfa og omega, at vi bliver beskrevet på projekterne

Jeg tror, at det er vigtigt, at vi bliver flere på platformen. Jo flere vi er (leverandører/producenter), jo mere attraktivt vil det jo være for rådgiverne at benytte platformen.

”Derfor synes jeg helt klart, at det var en oplagt mulighed for os at være en del af platformen, og det kunne jeg ikke forestille mig andet, end at det også ville være for andre at være en del af NBS Nordic. Derfor tænker jeg også, at jo flere vi bliver, jo bedre vil platformen være. - Peter Gjerløff, Adm. Direktør og ejer, MRAS”

Det er ikke nødvendigvis de højt profilerede projekter, som er målgruppen for os, ved at være en del af NBS Nordic. De højt profilerede projekter, dem skal vi nok hører om alligevel, og dem skal vi også nok selv kontakte. Det smarte ligger i alle de projekter, som vi ikke nødvendigvis ser eller hører om, men som bliver oprettet på platformen. De er meget relevante, set fra vores synspunkt.

 

Vil du vide mere om Mogens Rasmussen? - så kan du læse mere om virksomheden på deres hjemmeside her: https://mras.dk